czwartek, 2 października 2008

To jeszcze nie zima!

Nie mniej jednak MUSZĘ opublikować dzisiaj ten zestaw:) Jestem wniebowzięta, moja praca została wyróżniona w prestiżowym konkursie firmy Hero Arts. Cieszę się niezmiernie, bardzo lubię ich stemple i pomysłowość projektantów, tym większą radość sprawiło mi wyróżnienie od tak wspaniałego grona:) Przedstawiam więc moją zimową w tematyce pracę (kliknij w link firmy aby zobaczyć pozostałe wyróżnienia i nagrody) //

It's not winter yet, but I HAVE to publish this set today:) I'm over the moon, because my set got Honorable Mention in great contest at Hero Arts I'm very happy, I love their stamps and design team ideas, soo it's a big pleasure to get Honorable Mention from such great team. So take a look at my winter set.(click on company name to see other Honorable Mentions and winners)




5 komentarzy:

karola-2008 pisze...

Gratuluję!!!! Zresztą nie ma się co dziwić, że Twoja praca została dostrzeżona bo jest naprawdę bardzo fajna. Pozdrawiam!!!

Songaja pisze...

Nie dziwię się, że zostałaś nagrodzona. Ale mi się podoba ta Twoja praca. Jest przepiękna.
Pozdrawiam serdecznie

Elena pisze...

Cute! Great project! Love the snowman tag and the jar with the snow is awesome!

Ana pisze...

gratulacje Doris!
piękna praca:)

Elena pisze...

I saw your work on Hero Arts blog! Congratulations! You really did a great job!